Ја сам се повредио на походу и мој пас ме је спасио | RS.Lamareschale.org

Ја сам се повредио на походу и мој пас ме је спасио

Прочитајте дирљиву причу о томе како је једне жене пас спасен након што је она пала и поцепао тетиву током соло повећања.

Али од Тео је рођена прошлог лета, Јавор је потешкоћа да пронађете своје место у нашем проширеном породици.

Била је сјајна са бебом, остављајући га попети преко леђа, играти са њеним драгоцених тениским лоптицама, и држи прсте у њеним уши, нос и уста-све без бунимо.

Ипак, захваљујући огромном количином пажње да новорођеног захтева, Јавор је претворио од тога да је наша беба у чему, и, нашег пса.

Наши епиц шетње су сада скраћено, сесије балл-бацања су замењени боца-храњења сесија, она је у пратњи са кревета ноћу, и са Тхео у мом крилу све време, није било места за Мапле.

load...

Жао ми је да кажем да чак заборавио да нахрани своју вечеру пар пута!

Доброћудан девојка да је она, она је промену ритма у корак-, али приметио сам да је она држала реп мало ниже и више времена провео сам, уместо да буде везан за куку док је некада била.

Дакле, Јавор је био пресретан да се врати на наше старе испада на планинарење рута тог дана (иако са додатним гост, и креће мало спорије него што бих).

После око сат и по, стигли смо до врха и прогута у величанствен, каскадно поглед на планине Мансфиелд.

Тео ископала главу из ранца, плавим очима великих и трепћућим са чуђењем.

Јавор роллицкед преко жбуња-обложене стена, нос на земљу, дубоко мириса све богате нове мирисе.

Али, када смо почели да се спусти, време изненада померио.

Облаци груписани и Густе изнад главе, је ваздух постао тежак, и почео сам да навлачи у ишчекивању кише.

load...

Убрзо су прве капљице пустити, трчање низ моје знојну врат и прскање против мојих блата-флецкед телади, ускоро интензивирање у олуји.

Ја умотан мој дугих рукава тее око врха бебе превозника да задржи Тхео главу сушење (он је заспао, на срећу), и неколико тренутака, ја сам покисао.

Вода текла низ моје руке и ноге у речица, једва сам могао да видим кроз бујице капљица, па сам морао да клекне на дупету да клизи низ неке од богатијих клизавом стена.

Били смо на пола пута до дна када сам се сетио да је било пречица кроз шуму.

Само га је узео једном или два пута, али сам знао да ће нас доле крај трке у делићу времена-плус, густа лишће може да нам предах од пљусак.

Окренуо сам се на уском, шумовитим пролазу, а као што сам предвиђа стављање Тео у топлој купки кад смо се вратили кући, стао сам на лабаве камена, котрља напред, и осетио сам болесна вуче у мом десном зглобу.

Одмах, проверио сам на Тео, који је био нетакнут и чудесно још увек спава.

Али када сам покушао да устане, бол пуцао кроз нози.

Ја сам мој мобилни телефон и позвао мог супруга једном, двапут, три пута-одговор.

Он мора да буде на састанку, мислио сам.

И иако је повећање било прилично популаран међу локалним становништвом, то је средином седмице, усред олује, а ја сам био на мало познату пречице срећу били слаби да бих се деси на било корисних планинаре.

Тако да сам угризао усну и покушао да гура бол из мог ума као што сам шепајућа дуж стаза, вукући свој рањеног ногу иза мене.

Јавор водио напред, као што је чест случај када смо се.

Нисам пуно мислио о томе док сам чуо да пустим неколико оштрих, хитне иелпс.

Имао сам само чуо њен кора тако једном пре, за време застрашујуће сусрета са агресивном псу, па сам претпоставио да би био нападнут на паркингу.

Одлично, ово је управо оно што ми треба, помислио сам у себи.

Јавор је у невољи, такође.

Па, она ће морати да се брину за себе.

Али на моје потпуном шоку, као што сам заобљена угао неколико минута касније, видео сам Мапле водеће три особе-две средовечне жене и Бравни младића-стазом кроз немилосрдног кише.

Чим су ме видели, једна од жена је рекао, "О мој боже, ти си повредјена и ви носи бебу! Ваш пас нам је рекао да те нађем."

Она је Тхео из мојих руку, док је младић ме покупили и носио ме.

Када смо стигли на паркинг, они су нас одвезли кући и попуњен ме у остатку приче.

Они су се вратили из њиховог повећања, када је киша почела и да је управо стигао до подножју планине када Јавор је дошао рацинг према њима ниоткуда.

Почела је да лаје и кружи трио, као да покушава да их доведе назад траг.

Било је нешто тако необично о свом понашању који су одлучили да је боље да је пратим.

Она их је, наравно, право да Тхео и мене.

И успут, Јавор није нашао само никога да дође у наш спас-узела из снова тим.

Један од планинара био је медицинска сестра, а други физиотерапеут, а трећа, њен син, не само имао снаге да ме носи низ стрму брдо, али и десило се да је ортопедски ученик.

Када смо стигли у кућу, помогли су ми се населили на каучу са ледом, док смо чекали мој супруг да стигне.

(Испоставило се да сам поцепана тетиву и одвојен је лигамент и можда морати на операцију у јесен.)

У недељама после целог искушења, узео сам на разлици у јавора расположења, мирном поноса и осећаја који се настанио у својој кожи.

После првобитне бацају са доласком бебе, она као да коначно схвате да она и даље има важну улогу у нашој породици.

Она се вратила у своју самопоуздања, разигран себе, учећи Тхео како бацати (или барем пад) кугла и сенке обоје током дана.

Начин на који се односим према Јавор променио, такође.

Схватио сам да је, након што је конзумира захтевима родитељства, ја сам почео да узимам своју љубав и оданост здраво за готово.

Сада, ја проводим један-на-један пут мажење са њом сваке вечери након што је беба је отишао у кревет, а ја сам поправио свој мулти-таскинг: Када држим Тхео у једној руци, ја ћу често користим резервну рука трљати јавор је стомак или бацити јој тениску лоптицу.

Ми смо чак и вратити стару рутину спавања.

Јавор себе Туцкс у поред мене, а ја одлутала на спавање, уљуљканом је утешно ритам јој је мекан груди расте и пада.

Моли Триффин је писац живи у Стове, Вермонт.

Сличне вести

Евангелине Лилли Унценсоред

Да ли вас слушалице шпијунирају док радите?

Разговор са Аллисон Јаннеи

20 ствари које можете потпуно бесплатно добити на свој рођендан

Ваша доза викенда

Да ли сте досадни или досадни?

7 корака до здравијег становишта

Брза истина о путовању

Цхристина Агуилера отвара се за превазилажење трауме за детињство

Post Живот

Бритнеи Спеарс Ис Фит - и ГОРГЕОУС - као и увек у овим новим ексклузивним сликама