6 ствари које вам никада не кажу о путовању соло | RS.Lamareschale.org

6 ствари које вам никада не кажу о путовању соло

Добро, лоше, и супер тежак пртљаг

Ти ћеш вероватно завршити Доинг ствари које никад мислила да ћете урадити сама

"Убрзо након узимајући отпуштени са посла од четири године, путовао сам у Берлину и Прагу сама. То је био први пут да сам путовао у иностранство сами. Узео сам воз из Берлина у Праг за једнодневни излет. Ја мапирана све напоље и имао је веома строг распоред тако да сам могао да воз врати у Берлин. Pa, завршио сам се изгубио док у потрази за споменик, али је инсистирао на томе да нађемо пре него враћам. Ja се вратили у железничкој станици само на време да ватцх ми траин одсуство без мене. Nije било другог воза на располагању до следећег јутра, а ја нисам имао довољно новца за хотел, па сам завршио само ходају по граду целу ноћ. Prešao сам Карлов мост у средини оф тхе нигхт (то је одузимала дах) и нашао стварно добра стрип тематиком роцк 'н' ролл бар за дружење у неко време. Na крају сам заспао на тргу парка за неколико сати након зоре. Vratio сам се у возу око 8 сати, потпуно исцрпљени, али то је био најбољи путовање авантура И'в

Е икада имао. "

-Сандра Ролдан је, ВоменсХеалтхМаг, нет виши веб продуцент

Имате другачију врсту забаве него ви са пријатељима

"У дубоку старост од 25 година, сам провео последње три године живота и рада у Њујорку-а сам Превише касне ноћи и викенде на послу, превише лоших термин, превише боца изгорела. Вино. Осећао сам се као да треба да изађу из града да истражују и обнове своју креативност и радозналост, па сам планирао соло пут у Новом Мексику. U размаку од недељу дана, сам подигла планину, пливали у природним топлим изворима, videla неке лепе уметности, јели неки велики оброци, замало уједе змија, детокед од свих вина, и упознао много млађег човека који је... Ми је помогао да се кренуло уназад. Bilo је заиста забавно, али не на исти начин имате забава са пријатељима на одмору. Nije било лаугхинг преко приватних шала или дубоко касним вечерњим цонвос, али то је била авантура која не може бити поновљен са другим људима. "

Лиса Цхуднофски, ВоменсХеалтхМаг.цом директор сајт

Вуча пртљаг Ис Хард

"Када сам пре неколико година отишао на пут по себи, тотално нисам схватио колико проблема би ја носио свој пртљаг са собом у авион. Без некога да ми помогне да стане свој тежак кофер у надземне бин, stajao сам тамо као идиот док двојица сажалио на мене. Morao сам да урадим исту ствар на свом лету назад, превише. Сада знам да спакујем лакши ако икада поново ићи на одмор сама! "

-Цхристина Хеисер, ВоменсХеалтхМаг.цом онлајн стручни сарадник уредник

Бити сам није толико страшно као што мислите

"Заиста мислим да ће Вам помоћи да се заљубиш у себи мало. Некада сам био веирдед се мишљу да ради ствари само као одлазак у биоскоп, на вечеру, или бар по себи, али када сам путовао неко место где нисам никога знао, морао сам да их уради сама да сам хтео да изађем и истражују. Тако сам пријатно да будем сама. Malo је мирно и нека врста авантуре. Плус, то ме више отворени за упознавање нових људи и локално становништво! "

-Цхристина Белин

Али можете да замислите Свако се буљи у тебе

"Ви ћете вероватно бринути да ли су људи око вас питам зашто сте сами. На мом синоћ на соло плажи одмору, сам имао касно вечеру у предивном отвореном ресторану курорта. Био сам потпуно задовољан, пијуцка Ми mojito и раде неке писања у часопису сам донео са собом, кад сам чуо језик Форгеттинг Сарах Марсхалл помиње на табели иза мене мој ум одмах скочио на једну мисао: '. O боже, они мисле да сам Џејсон Сигел у праву sada, звани усамљена, тужна особа путује сама, јер је добио заробљен са њеног друге значајне. "

load...

Колико ја знам, они су говорили о својим омиљеним филмовима, мада. Морао сам да подеси их и уживам. "

-Јен Атор, фитнес директор Здравље жена

Ове године сам направио за циљ да иде на одмор негде никада није био, сам.

Очекивао сам неколико тренутака сам пожелео да се дељење са другим људима;

Оно што је изненадило да су безброј других Била сам толико захвална да само за себе.

#адвентуре #травел #усви

Све ГИФ захваљујући гипхи.цом

Сличне вести

Изградите Суперстар Боди Као Керри Васхингтон

Како уштедјети воду

Водич активне девојке у Денверу

Post Живот

Преживео сам бродолом на мору

6 ствари које можемо захвалити црним женама

Шокантни начини Токсична особа може да утиче на ваш живот

Отворено писмо законодавцима Северне Каролине из Транс Нортх Царолина

8 ствари жене сваке величине треба да раде без једне унце срама

Како ја останем јако снажно док покривам трагедије попут урагана Харвеија на ТВ-у

Post Живот

Пливање: Једна жена учи о животу кроз пливање