Прикупите Пеек Бехинд-тхе-Сцене на женском Светском купу | RS.Lamareschale.org

Прикупите Пеек Бехинд-тхе-Сцене на женском Светском купу

Видевши знаменитости у Ванкуверу и навијали за САД је тежак посао, али неко мора да уради.

Путовање је било све о слављењу свакодневних активне жене (чак и фудбал-изазов ме), заједно са спортистима сви знамо и љубави (гледамо вас, Бецки Сауербрунн).

Прво се је бицикл обилазак Ванкувера који нас је одвезао на прекрасној зида мора и на сајтове као што Цхинатовн (град има други по величини један у Северној Америци!) И БЦ Плаце, где бисмо касније видјети УС Вомен фудбалски тим игра.

Након заустављања за суши ручак, направили смо наш пут до Станлеи Парк на седници јога с погледом.

Током бике тоур, један од наших водича је поменуо да Граус Маунтин је муст-сее ако сте у пешачење (локалци га зову "Граус Гринд" или "Божија Стаирмастер", јер постоје 2.830 корака до врха).

load...

Тако да док једе вечеру репе салату и пролеће грашка рижото на Едибле Канади, неколико нас молили понављања од Адидас да се пробуди пре 6 сати са нама следећег дана и урадити 90 минута повећање пре него што су званичне активности је требало да почетак.

Стаза је у основи усправно, али било је вредело-има ли бољег осећаја него достигне врхунац планине након дугог пешачења?

Овде је поглед са врха:

За ручак, каиакед смо уз Индиан Арм реке на малом острву, где су наши водичи роштиља лососа за нас (тако укусно!).

Затим је дошло време за кулминацију нашег путовања Тхе ВВЦ игра!

Могло би се осетити енергију и узбуђења други стали на стадион.

Било је 52,193 људи у присуству, и скоро сви су били амерички навијачи који су знали шта је у питању: Победа или кравата би клинчу Америци мјесто у наредном колу турнира, док је губитак могао ставити своје шансе да идемо даље у опасности-или да га против неких од најтежих такмичара одмах.

Адидас пакет смо имали привилегију да гледају утакмицу са забавио привилегије као што су бесплатан хране и пића, али је било тешко да се усредсреди на било шта од тога, док је игра се дешава испред нас.

Стално сам размишљао о томе како су играчи имају само прилику да се такмиче у ВВЦ једном сваке четири године-а како невероватно било је да су толико људи тамо их навијају на.

load...

(Приметно Постоје навијачи још женске до сада ове године него када је ВВЦ последња је одржана у 2017, каже адидас шеф фудбалског Ернесто Бруце.)

Након америчке циљем да се владао ван стране (слама!), Еби Вамбацх постигао на крају другог полувремена и сваки САД вентилатор на стадиону је тренутно на ногама.

У том тренутку, као Американци се да загрли једни другима и Абби скочио у ваздух у радости, свака особа било је део нечег већег од себе.

(У случају да нису гледали, САД је на победу 1 - 0.)

Чудна ствар се догађа када носиш сву црвену, белу и плаву Адидас опрему, а ти си са групом од око десетак других фит даме раде исту ствар: Људи претпостављају да сте америчких жена фудбалски тим.

Као што смо напустили стадион, човек са великим америчком заставом бодрили и сликали са нама (да би био главни фотографија горе).

Касније, док смо уживали у пићу у оближњем хотелу, више људи пришао да би нас честитам на нашем победу.

Управо Одлучили смо да идемо са њим (то је више забава за све учеснике).

И тако, нисам био дете флункинг ЈП-ја сам био део америчког женског фудбалског тима (ако је само за једну ноћ).

То је велика ствар о спорту: Без обзира да ли прелазе линију циља трке, достизање врха планине, навијали на тиму своје земље као што су такмиче на највишем могућем нивоу, или чак бити у заблуди за професионални спортиста, то је висока не можете добити нигде другде.

САД се суочава са против Колумбије у Едмонтон, Канада, вечерас у 8 часова ЕСТ.

Можете пратити на Фок Спортс 1 или НБЦ Универсо.

Сличне вести

9 Бутт вјежбе за супер-тоне тусх

6 начина да ојачате свој кардио

7 разлога због којих се Ваша туга не мења без обзира колико радите

Нови велики (и Авесоме) Фитнесс Тренд: Цхилдс Плаи

Светски рекорд 44-годишње мајке шест шатера

Овај луди видео вежба има скоро 20 милиона Фацебоок прегледа - али ради ли?

Post Фитнес

Шта треба да знате пре него што покушате Инстаграм Стар Луде популарне тренинге из Анте Викторије

7 грешке које можете учинити у затвореном бициклистичком класи

Шта сам научио да трчим два маратона назад на позадину

Ја сам 50 гресака сваког дана на месец - Ево шта се догодило

Пробао сам ЦроссФит 30 дана да постанем бржи тркач - Ево шта се догодило

Како превазићи страх од барбеллса